reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Bimanova

Martina Bimanova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

najviac povie môj blog Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ľudskosť? Pojem neznámy.

Martina Bimanova

Ľudskosť? Pojem neznámy.

Rýchlo som sa rozlúčila s kamarátmi v krčme a utekala na zastávku, aby som stihla posledný autobus.  S potešením som zistila, že sa mi ujde aj miestečko na sedenie a zahĺbila som sa do knižky. Moje opojenie románovým dejom však netrvalo dlho. Vytrhol ma z neho krik a vstávajúci veľký chlap asi 2 metre odo mňa.

  • 9. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 650x
  • 30
zápisky z ciest 1

Martina Bimanova

zápisky z ciest 1

...cez mesto som to prehnala 80tkou, pred kanceláriou som prehodila veci z auta do taxíka, zaparkovala a taxikárke som zapltila ešte počas jazdy.

  • 1. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 787x
  • 2
Zachránení

Martina Bimanova

Zachránení

Kde bolo, tam bolo... za siedmymi horami a siedmymi dolami sa obkolesené hrubými múrmi ukrývalo kráľovstvo. Ľudia v ňom mali všetko čo potrebovali. Každý poctivo vykonával svoju prácu a po robote sa zabávali. Nikoho netrápil svet, ktorý sa rozprestieral za hradbami, ktoré ich spoľahlivo chránili pred votrelcami. A načoby aj, veď im nič nechýbalo...

  • 14. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 661x
  • 3
pozdrav z Thajska

Martina Bimanova

pozdrav z Thajska

Ahojte drahusikovia, po prvej polovici nasho vyletu sa ozyvame z bohom vymodelovaneho ostrova Ko Chang. Cesta sem bola dlha, ale to, co uvideli nase oci, ked sme vkrocili na plaz White Sand Beach stalo za to. Sire more, biely piesok a romanticke bungalovy schovane pod palmami... raj na zemi. Ale pekne po poriadku.

  • 13. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 911x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu